قوانین سایت تجاری اپ

به تمام بازدیدکنندگان و خریداران عزیز سایت تجاری اپ توصیه می شود تا قبل از درخواست و یا خرید پروژه های خود حتما تمام قوانین سایت را مطالعه نمایند .

۱- تمامی فعالیت های انجام شده در این سایت بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

۲- پس از اینکه پروژه خود را سفارش دادید و از طرف ما تأیید و پذیرفته شد، ابتدا ۵۰% مبلغ دریافت و ۵۰% دیگر در انتهای سفارش ( قبل از ارسال پروژه ) دریافت می گردد .

۳- هزینه ارائه گزارش و مستندات از روند انجام بصورت جداگانه خواهد بود و می بایست در سفارش اولیه قید شود که پروژه باید به همراه گزارش باشد.

۴- در صورتی که بنا به هر دلیلی بر سر کیفیت پروژه و یا عدم انطباق پروژه تحویلی با توضیحات ارائه شده در فرم سفارش اولیه اختلافی به وجود آید، تجاری اپ مورد را برای داوری به همکار سوم واگذار خواهد نمود. بدیهی است که نظر همکار بی طرف به عنوان فصل الخطاب تلقی خواهد شد. در این صورت اگر کاستی از جانب تجاری اپ بوده باشد، پروژه مطابق سفارش تکمیل و اصلاح خواهد شد و اگر پروژه تحویلی مطابق سفارش باشد، جای هیچ گونه اعتراضی وجود نخواهد داشت.

۵- مدت زمان پشتیبانی از پروژه ها بعد از تحویل پروژه به مشتری به مدت ۴۸ ساعت می باشد و بعد از آن هیچ پشتیبانی صورت نخواهد گرفت.(البته در این مورد با توجه به موضوع پروژه گاها زمان پشتیبانی بیشتر خواهد شد)

۶- تجاری اپ می تواند پروژه های انجام شده را با قیمت کمتر و بدون هیچ محدودیتی برای فروش در سایت قرار دهد ،در صورت نیاز خریدار می تواند در قبال هزینه جداگانه پروژه خود را غیر قابل فروش نماید و تمام حق نرم افزار را از تجاری اپ خریداری نماید .

۷- تجاری اپ تمام پروژه های موجود در سایت را به وسیله تیم برنامه نویسی خود پیاده سازی و به فروش می رساند استفاده از پروژه خریداری شده فقط برای خریدار مجاز بوده و هرگونه فروش در سایت های دیگر پیگرد قانونی خواهد داشت .

۸- تمام برنامه های سایت در چندین سیستم تست شده و بدون هیچگونه مشکلی اجرا خواهد شد . در صورت وجود هرگونه مشکل به وسیله پشتیبانی سایت خریدار راهنمایی خواهد شد  و آموزش استفاده و ساخت پروژه هم با هزینه توافقی قابل انجام است .

۹- تمام قسمت های موجود در پروژه هایی که برای فروش بر روی سایت قرار گرفته اند به صورت دمو و تصاویر پروژه موجود است قبل از خرید تمام تصاویر و توضیحات را مطالعه نمایید و در صورت وجود سوال در قسمت نظرات سوال خود را ثبت نمایید تا راهنمایی دقیق صورت گیرد.

۱۰- قیمت برخی از پروژه در کنار دکمه خرید آنلاین دقیق ثبت شده است و بعد از خرید تخفیف و هزینه ای قابل عودت نیست .

هرگونه سفارش و خرید از سایت tejariapp.com برابر با مطالعه کامل قوانین و پذیرفتن آنهاست .